Husdjursmässa i Kista

Vilket ruskigt väder den här vintern har fört med sig! För att fly den grå himlen och regnet begav jag mig till Kistamässan för att spendera eftermiddagen med våra kära husdjur. Hela lokalen var proppfull med fyrfotingar, djurentusiaster och barnfamiljer. Kaninhoppning, agility och lydnad hörde till några av aktiviteterna man kunde titta på. Träffade även en veterinär som nyligen startat eget i Huddinge, fick en hel del värdefulla tips angående egenföretagande.
Efter att ha gullat med några birmor gick jag till ett av stånden och köpte med mig en vacker giraff-fläckig pläd till katterna, samt lite leksaker och godis. Kikade på vackra papegojor inne i ett inhängnat rum innan jag åkte hem igen.
Nu sticker jag till Sats, försöker gå dit varannan dag för att förse huvudet med nyttiga endorfiner.

image

image

image

image

image

image

image

image

Lämna en kommentar