Update

Hejsan,

Får egentligen inte trötta ut hjärnan med bloggskrivning, men jag vill ändå skriva en rad om hur jag mår och vad jag gör. Veckan på Teneriffa var avkopplande. Samtidigt kom mycket stress upp till ytan när jag inte hade möjlighet att distrahera mig. Det var jobbigt men nyttigt att få en vink från hjärnan att det fortfarande finns mycket kvar att bearbeta. Därför har jag börjat hos en ny samtalsterapeft. Det är dyrt att gå privat, men om jag ska tro på känslan jag fick vid vårt första möte så kommer det att vara värt vartenda öre.
Jag går på Credo som vanligt, hänger med min underbara klass. Diskuterar stora frågor. För en vecka sedan hade vi ett spännande seminarium där de bjudit in en riksdagsledamot, skribenter på de stora svenska dagstidningarna, samt ledare för en hjälporganisation.
Förra fredagen var jag på maskerad hos Julia som fyllde år. Det var oväntat kul att klä ut sig! Jag var en lindansös i linje med cirkustemat.
Annars plöjer jag genom romaner (ja det går lättare att läsa nu, frånsett de dagar då tunnelseendet går igång) och pillar lite med ett eget romanmanus för skojs skull.
Lägenhetsjakten går långsamt. Jag väntar tålmodigt på att något ska dyka upp i mitt favoritområde.

Allt gott önskar jag er!!

image

Ett av de maffiga sandslotten på Teneriffa. 

image

Vacker solnedgång.

image

Baggis blev glad när matte kom hem.

image

Yeah!

Lämna en kommentar